Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Sposób załatwiania spraw

Elektroniczna skrzynka podawcza

Szkoła przyjmuje i załatwia sprawy dotyczące edukacji, kadr, finansów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa:

dokumentację kancelaryjną - wg instrukcji kancelaryjnej,

dokumentacje kadrową i finansową wg odrębnych przepisów.

Sprawy prowadzone przez Szkołę Podstawową im. gen. Władysława Andersa w Nowem.

  1. Edukacja 
    1. zapisy do szkoły,
    2. obowiązek rocznego przygotowania przedszkolnego,
    3. wydawanie informacji o uczniach,
    4. prowadzenie dzienników lekcyjnych i dziennika zajęć oddziału przedszkolnego.
  2. Sprawy administracyjne:
    1. wydawanie zaświadczeń
  3. Sprawy kadrowe:
    1. sprawy osobowe nauczycieli i pracowników niepedagogicznych.
  4. Sprawozdawczość:
    1. raporty
    2. sprawozdania
  5. Archiwum:
    1. akta osobowe pracowników,
    2. dzienniki,
    3. protokoły z zebrań Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami,
    4. zarządzenia wewnętrzne dyrektora szkoły,
    5. dokumentacja Rady Rodziców,
    6. dokumentacja finansowa szkoły.
  6. Finanse:
    1. sprawy dotyczące działalności finansowej szkoły udostępniane są organowi prowadzącemu lub organowi kontrolującemu szkołę.

Sprawy administracyjne:

  1. zezwolenia i zwolnienia ( indywidualny tok nauki, zwolnienie z zajęć wychowania fizycznego, nauki języka obcego) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa na pisemny wniosek rodziców lub opiekunów prawnych.
  2. wydawanie legitymacji uczniowskich ( wydaje sekretariat)
  3. wydawanie zaświadczeń
  4. wydawanie duplikatów
  5. sprawy można załatwiać ustnie lub pisemnie,
  6. sprawy załatwia się według kolejności ich wpływu i stopnia trudności.

O sposobach przyjmowania i załatwiania spraw stanowi instrukcja kancelaryjna zawarta w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla organów gmin i związków międzygminnych (Dz.U. Nr 112, poz. 1319 z 1999r. ze zmianami).

  1. Sekretariat szkoły przyjmuje podania, wnioski i pisma interesantów (korespondencję można kierować również drogą elektroniczną). 
  2. Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów zgodnych z kodeksem postępowania administracyjnego. 
  3. Sekretariat szkoły udziela szczegółowych informacji dotyczących sposobu załatwiania spraw. 
  4. Godziny urzędowania sekretariatu: 8:00 - 16:00

Procedura obiegu informacji w szkole [.doc, 31.00 kB]

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Andersa w Nowem
odpowiada: Grażyna Sochacka
data: 28-07-2019
wytworzył: Arkadiusz Sochala
data: 28-07-2019
data: 28-07-2019

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 13-12-2010 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 102