Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

PODSTAWA  PRAWNA:

• Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 lipca  2007 r. zmieniające
  rozporządzenie w sprawie  zasad  wydawania  oraz  wzorów  świadectw, dyplomów
  państwowych i innych  druków  szkolnych, sposobu  dokonywania ich sprostowań
  i wydawania  duplikatów, a także  zasad legalizacji  dokumentów przeznaczonych
  do  obrotu  prawnego z zagranicą  oraz  zasad  odpłatności za wykonywanie  tych
  czynności 
• Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. O ochronie danych osobowych 
• Statut Szkoły 
• Wewnątrzszkolny System Oceniania.


Informacja o prowadzonych w szkole rejestrach, ewidencjach i archiwach
oraz o sposobach i zasadach udostępniania danych w nich zawartych.


W szkole prowadzone są rejestry, ewidencje, archiwa:

         • Księgi inwentarzowe. 
         • Rejestr pracowników. 
         • Ewidencja akt osobowych pracowników. 
         • Rejestr akt i zaświadczeń - awans zawodowy nauczycieli. 
         • Ewidencja zastępstw. 
         • Rejestr zarządzeń wewnętrznych. 
         • Księga uczniów. 
         • Protokoły Rad Pedagogicznych, Rady Rodziców, WDN 
         • Księga druków ścisłego zarachowania. 
         • Ewidencja dokumentacji szkolnej. 
         • Rejestr legitymacji szkolnych i pracowniczych. 
         • Rejestr korespondencji. 
         • Ewidencja czasu pracy. 
         • Dokumentacja oceny ryzyka zawodowego. 
         • Archiwum dokumentacji szkoły

Rejestrów zawierających dane osobowe nie udostępnia się osobom postronnym,
zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.
U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926).

Dokumenty archiwalne udostępniane są na terenie szkoły osobom upoważnionym
na ich wniosek.


Sposoby i zasady udostępniania danych zawartych w rejestrach i ewidencjach:
Dokumenty udostępniane są powołanym do tego organom kontrolującym na terenie
placówki.


Osoba starająca się o wgląd do dokumentów powinna złożyć podanie w sekretariacie szkoły. 
Nauczyciele  i  pracownicy  szkoły  mogą  ustnie  zgłosić  prośbę  o  wgląd  na  miejscu  do
dokumentów   dotyczących   spraw  osobistych   lub   szkolnych  z  zachowaniem  Ustawy
o  Ochronie Danych Osobowych. 

Sporządzane są  odpisy  świadectw  uczniów, którzy  ukończyli  szkołę  oraz  odpisy
świadectw  pracy pracowników zwolnionych po uprzednim złożeniu podania o wydanie
w/w świadectw.
____________________________________________________________________________

Dokumentacja klasowa

• Dziennik lekcyjny 
• Sprawdziany, prace klasowe, testy 
• Zeszyt uwag 
• Protokoły z zebrań klasowych

Nauczyciel powinien umożliwić rodzicom wgląd do ww. dokumentów   z  zachowaniem Ustawy
o Ochronie Danych Osobowych.

Wychowawca  powinien  umożliwić  wgląd  rodzicom  do  dokumentów  szkolnych dostępnych
w  bibliotece  szkolnej:

• Statut Szkoły, 
• Wewnątrzszkolny System Oceniania 
• Podstawy Programowe 
• Protokoły Rady Rodziców

Wydawanie zaświadczeń i duplikatów .

Szkoła wydaje świadectwa, dyplomy, suplementy, zaświadczenia i inne druki szkolne według
zasad  określonych  w  rozporządzeniu  Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, powołanym na
wstępie. 
Ponadto szkoła, na wniosek ucznia lub absolwenta, może wydać zaświadczenia dotyczące
przebiegu nauczania.

Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Andersa w Nowem
odpowiada: Grażyna Sochacka
data: 28-07-2019
wytworzył: Aleksandra Antoniewicz
data: 28-07-2019
data: 28-07-2019
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 28-07-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 83